Известие

Collapse
No announcement yet.

Не иска да се обезвъздуши

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
    Тука не ставаше ли на въпрос за 156?
    Но още не е ясно с кой мотор.
    Точно две мнения по горе съм писал какъв е мотора. Освен това няма никакво значение 156, или 147 е колата. Двигателите са еднакви. Дал съм за пример 147 - цата бившата на дигиталунг, която сега е на един приятел
    Апропо, маркучите са си меки, стисках ги

    sigpic
    Alfa Romeo 159 EX

    Comment


    • #17
      На моята без да отворя задната пробка не се обезвъздшава
      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

      Comment


      • #18
        Тия градуси не са нормални, преди месец на 35 градуса околна температура катерех баира към пещерата Леденика (който е ходил там знае за какъв сериозен и продължителен баир става дума) с пуснат климатик и с общо 3-ма души в колата. Карах я здраво на обороти, като под 2500 не съм падал почти през цялото време.

        Е, стрелката не мръдна от 90-те градуса дори с милиметър, а колата си беше здраво натоварена. Тия, дето вдигате тия градуси, че и мислите, че това е нормално - търсете проблема преди да е отишло към нещо по-сериозно.
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #19
          аз тия градуси ги видях при престой буквално при 37 външна,климатик и 4 часа за 10 км на околвръсното на Букурещ,ако колата е в движение няма нищо подобно ,90 градуса бетон, а и ти си нафта е ,там е различно.
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
            аз тия градуси ги видях при престой буквално при 37 външна,климатик и 4 часа за 10 км на околвръсното на Букурещ,ако колата е в движение няма нищо подобно ,90 градуса бетон
            От място не мога да ти кажа, не съм стоял повече от 10 минути със запален мотор и включен клима. Но и за това време пак си стоеше на 90 градуса (понякога дори под 90, ако навън е под 35 градуса).
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

            Comment


            • #21
              Нещо ги бъркате- дизели, бензини.
              При топло време бензиновата ми на магистралата при по висока скорост също минава зловещо над 90, отдавам го на радиатора, който смених и не е толкова добър колкото оригиналния.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Моята при скорост над 180 също покачваше температурата над 90 и се закрепваше на около 95. Мислех , че е от маслото, защото радиаторът и водната помпа са нови. Чак като изгоря гарнитурата на дясната глава се оказа, след доста ровене, че е от бедна смес на газ. Сега съм ги коригирал тия неща и се върти между 78-85 гр. Но при мене е друга бира, за разлика от колегата.
                По темата:
                Каквато и да е системата, добре е след наливане на течност да стиснеш няколко пъти енергично маркуча. Това създава помпен ефект и се гони успешно въздуха. Освен това е разумно да се остави около 15-20 минути, за да може да се обвезвъздуши термостата. Той по принцип трябва да има малка дупка точно за тази цел.
                И най-накрая, ако има и най-малкото съмнение за изгоряла гарнитура, то е разумно да се направи тест. Тя може само да надува в антифриза и да вдига температурата. Аз тоя го ядох цяла година, преди да изгори окончателно. какво ли не смених, но...
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment

                Working...
                X